Oudercomité

Ons oudercomité is een plaats waar mensen kunnen mee werken, mee denken, mee creëren, mee proberen.
Ons oudercomité is plaats waar je zelf kiest welk engagement je opneemt. Van éénmalig engagement op een initiatief tot het trekken van een werkgroep naar jouw keuze.
Extra leuk is dat je jouw engagement elk jaar opnieuw kan invullen. Je kan zelf bepalen welk steentje je bijdraagt en hoe dit steentje best past in jouw werk-privé-vrijwilligers puzzel.
Wat we allemaal doen;

• ontbijtactie waarbij we meer dan 1200 ontbijten aan huis leveren op een zondag in maart
  • sinterklaas en de paashaas helpen met het vullen van honderden zakjes snoep
  • een tweedehandsbeurs organiseren waar speelgoed en kledij kunnen verkocht worden
  • 1400 hapjes bereiden voor de afscheidsreceptie zesde leerjaar
  • afterschool drinks organiseren
  • nadenken rond de verkeersveiligheid rond de school
  • en nog zoveel meer

Eén rode draad loopt door dit alles; We zorgen ervoor dat je na elk engagement nog meer zin hebt om terug te komen. Door deze visie zijn we een jaarlijks groeiende groep ouders die ook open staat voor jouw bijdrage.

Zin om mee te doen? Contacteer Kristoffel op 0473969033 of oudercomite.vbl@gmail.com