Klusjesdag

Beste ouder,

Op 1 september start het NIEUWE SCHOOLJAAR en daarom willen we met z’n allen de handen uit de mouwen steken om de school te laten schitteren op deze eerste schooldag!

We organiseren op ZATERDAG 20 AUGUSTUS 2022 een ‘KLUSJESDAG’ op school waarop iedereen welkom is om een handje toe te steken.

Ben jij vrij op deze dag en kun je even komen helpen? Of kun je helpen door behulp van sponsoring in materialen of werkmaterialen? Vul dan zeker hieronder het formulier in, zodat we je kunnen contacteren voor meer informatie.

De klusjesdag zal dit jaar voor het eerst doorgaan op onze school op zaterdag 20 augustus.

Wat willen we doen:

● tuinonderhoud: hagen snoeien, onkruid wieden, tuintjes verfraaien,…

● zandbakken verschonen: vuil zand uitscheppen, nieuwe gronddoeken leggen en nieuw zand voorzien

● enkele verfwerken: stippen en spelletjes op de speelplaats,..

We willen deze klusjesdag in een leuke gezellige sfeer laten verlopen waarop mensen elkaar beter kunnen leren kennen en we zullen hiervoor zeker een drankje voorzien. Personen die een hele dag aanwezig kunnen zijn, zullen we ook een broodjeslunch voorzien.

We willen dan ook alle ouders, grootouders, nonkels, tantes en vrienden uitnodigen om aan onze klusjesdag deel te nemen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Ook als u niet kunt komen deze dag, maar materialen of werktuigen ter beschikking hebt, kan u ons toch helpen en vragen wij u om het formulier in te vullen.

Vele handen maken licht werk.

Hopelijk tot snel.

Vriendelijke groeten,