Sluiting school deze namiddag wegens de storm

💨 Stormweer – advies preventieve maatregelen scholen.🌪

Na overleg met de burgemeester werd er beslist dat alle scholen op grondgebied Laarne zullen gesloten worden.
We laten de kinderen nog op school eten, aangezien deze maaltijden al voorzien zijn.

U kan uw kind vanaf 12.30 uur komen ophalen. We blijven uiteraard voorzien in opvang.
De kinderen kunnen opgehaald worden via de grote speelplaats (lagere afdeling) en kleuterspeelplaats (kleuterafdeling).
Bericht van de gemeente:
💨 Stormweer – advies preventieve maatregelen scholen.🌪
Zopas hebben we beslist in samenspraak met alle scholen uit Laarne-Kalken om ze vervroegd te laten sluiten/kinderen te laten ophalen deze middag.
Dat wil heel concreet zeggen:
1️⃣ Kinderen KUNNEN vanaf deze middag worden opgehaald
2️⃣ Scholen zullen wel openblijven volgens de normale gangbare tijden en opvang blijven voorzien voor wie niet in de mogelijkheid is om zijn/haar kinderen/kleinkinderen te komen ophalen.
3️⃣ Gelieve niet te panikeren gezien er geen direct gevaar is.
Voorkomen is beter dan genezen. #Laarne #kalken
Met vriendelijke groeten,